Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Πλέκοντας τη ζακέτα! :) / Knitting the cardigan! :)

Καλημέρα! / Good morning!

Έχω παρατηρήσει στον εαυτό μου ότι είμαι τόσο αργή πλέκτρια όσο αργή blogger είμαι!! Χιχιχιχι... Η τελευταία περίοδος ήταν λίγο έως πολύ περίεργη αλλά από σήμερα αισθάνομαι ότι τα πράγματα θα επιστρέψουν ξανά στην καθημερινή τους ρουτίνα!

I've noticed to myself that I'm as slow in knitting as slow blogger I am! Lol... The last period was more or less confused but today I feel that things will return back to their daily routine!

Όπως είχα υποσχεθεί, θα σας παρουσιάσω την πρόοδό μου με τη ζακέτα που πλέκω. Είναι το πρώτο μου μεγάλο έργο με βελόνες. Όταν είχα πρωτοδεί τη ζακέτα, σκέφτηκα μέσα μου: "Αυτή τη ζακέτα ΠΡΕΠΕΙ να την πλέξω!"

As I promised, I'll show you my progress with the cardigan I knit. This is my first big project with knitting needles. When I first saw the cardigan, I told myself: " I MUST knit this cardigan!"

Το πλεκτό προχωράει αργά αλλά σταθερά κι εγώ ενθουσιάζομαι στο γεγονός ότι κάθε μέρα που περνάει, πλησιάζω πιο κοντά στο στόχο μου! Έχω τελειώσει με την πλάτη και αυτή τη στιγμή πλέκω τα μπροστινά. Σήμερα - αύριο πιστεύω θα τελειώσω με το δεξί μπροστινό φύλλο, και μέσα στην εβδομάδα θα τελειώσω με το άλλο φύλλο και τα μανίκια. Ελπίζω... Βασικά, αυτή τη βδομάδα πήρα άδεια από τη δουλειά και θεώρησα ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να τελειώσω το πλεκτό μου!

The progress goes slowly but even and I'm getting excited because every day that passes, I'm getting closer and closer to my goal! I finished the back and now I'm knitting the fronts. In a couple of days I'll finish with the right front, and this week will finish with the left front and the sleeves. I hope... Basically, I have a week off work and I considered it as a great opportunity to finish my knitting!



Εάν θέλετε να πλέξετε κι εσείς αυτή την καταπληκτική ζακέτα, μπορείτε να μπείτε εδώ. Το σχέδιο είναι δωρεάν από τη σελίδα Red Heart. Θα ήθελα πολύ να ποστάρω τις οδηγίες μεταφρασμένες στα ελληνικά, αλλά δυστυχώς δεν βρήκα κάποιον με τον οποίο θα μπορούσα να επικοινωνήσω για να πάρω τη σχετική άδεια. Παρ' όλα αυτά, αν κάποια από εσάς, δυσκολεύεται με τα αγγλικά, ή την ορολογία και τα σχετικά, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου και να της στείλω μέσω mail τις οδηγίες στα ελληνικά! 

If you want to knit this cardigan, you can visit this page. The pattern comes free from Red Heart's website.

Είχα μεταφράσει το σχέδιο με σκοπό να μου πλέξει τη ζακέτα η γιαγιά μου (γιατί όπως σας είπα εγώ είμαι πολύυυυυυυ αργή πλέκτρια!!) αλλά δυστυχώς δεν μπορεί. Οπότε μου έμεινε η μετάφραση! :)

Το μοναδικό πράγμα που δε μου άρεσε στη ζακέτα κι αποφάσισα να αλλάξω, ήταν οι κοτσίδες. Γιατί να γίνουν όλες προς την ίδια κατεύθυνση;;; Κι αυτή είναι η μοναδική διαφοροποίηση που έκανα σ' όλο  το σχέδιο. Ήθελα να είναι περισσότερο συμμετρική κι αποφάσισα οι 2 κοτσίδες να κοιτάνε προς τα δεξιά, κι οι άλλες 2 προς τα αριστερά. Και ιδού η πλάτη της περιβόητης ζακέτας:

The only thing I did not like in the pattern and decided to change were the cables. Why make all in the same direction??? And this is the only differentiation I made in the whole project. I wanted it to be more symmetrical and decided the two braids to look to the right, and the other 2 to the left. And here is the back of the notorious cardigan:


Το χρώμα "χάνει" πολύ στη φωτογραφία. Στην πραγματικότητα είναι ένας ωραίος τόνος μεταξύ γαλάζιου και μωβ. 

The color differs a lot in the photo. In fact it is a nice tone between light blue and purple.

Με την ίδια κατεύθυνση των κοτσίδων, πλέκω και τα μπροστινά. Δε θέλω να ανεβάσω ακόμη φωτογραφίες από τα μπροστινά. Το δεξί έχει φτάσει λίγο πριν το κόψιμο της μασχάλης, ενώ το αριστερό είναι ακόμη στην πρώτη κοτσίδα. Μόλις ολοκληρωθούν, θα σας ενημερώσω! Το υπόσχομαι!

In the same manner, I knit the fronts. I do not want to upload photos from the fronts yet. The right has reached just before the casting off for the armhole, and the left is still in the first braid. Once completed, I will let you know! I promise!

Και ήρθε η ώρα για τα υλικά! Το νήμα που χρησιμοποιώ είναι εξαιρετικό. Είναι 100% βαμβάκι Ιταλίας. Στην αρχή είχα έναν ενδοιασμό, γιατί στο κουβάρι το νήμα φαινόταν να είναι σκληρό, κι εγώ δεν ήθελα να κάνω κάτι που να με ερεθίζει όταν το φοράω. Αλλά καθώς πλέκεται και "ταλαιπωρείται" μαλακώνει και γίνεται σαν βούτυρο! Πραγματικά έπαθα πλάκα! Είναι τόσο ευχάριστο στο πλέξιμο, που δε θέλω να σταματήσω να πλέκω! Το νήμα είναι σε ποιότητα Bali του εργοστασίου BBB Ιταλίας. Δε χρειάζεται νομίζω να το επαναλάβω για 3η φορά!

And it's time for the materials! The yarn I'm using is excellent. It is 100% cotton from Italy. In the beginning I had a hesitation because the yarn ball seemed to be hard, and I did not want to do something that irritates my sking when I wear it. But while knitting it, the "suffering" softens the yarn and becomes as soft as butter! Actually I was amazed! It is so pleasing to knit, that I do not want stop knitting! The yarn quality is Bali by BBB Italy. I do not need to repeat it for the third time!



Το χρώμα που χρησιμοποίησα είναι το Νο. 85, το τρίτο από τα αριστερά. Βλέπετε κι εσείς ότι είναι διαφορετικό από τη δική μου φωτογραφία.

The color that I used is No. 85, the third from the left. And you see that it is different from my own photo.

Λοιπόν, αυτά για σήμερα! Πάω να συνεχίσω το πλέξιμο! 

Well, that's all for today! I'm leaving for knitting!

Σας φιλώ γλυκά! / Sweet kisses!
Vivi
xoxoxo

7 σχόλια:

  1. Ωραία η ζακέτα αλλά και το blog σου!!!
    Χαίρομαι που σε ανακάλυψα!!!
    Ευχαριστώ για το ling!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! Ό,τι βοήθεια χρειαστείς, μη διστάσεις να με ρωτήσεις!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Βιβή! !!πολύ ωραία η ζακετα! !! Θα ήθελα αν μπορείς να μου στείλεις στα ελληνικά το πατρον! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! μου άρεσε πολύ το σχέδιο και θα ήθελα αν ακόμη υπάρχει η δυνατότητα να μου στείλετε τις οδηγίες στα ελληνικά. Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! μου άρεσε πολύ το σχέδιο και θα ήθελα αν ακόμη υπάρχει η δυνατότητα να μου στείλετε τις οδηγίες στα ελληνικά. Ευχαριστώ πολύ! (στο thomaichatzi@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά θα στο στείλω! Αρκεί να θυμηθώ που έχω χαντακώσει το αρχείο!! (Τέρας οργάνωσης!! Χαχα!)

      Θα περιμένω φωτογραφίες με τη ζακέτα τελειωμένη!! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. πολύ ωραία το σχέδιο και θα ήθελα αν ακόμη υπάρχει η δυνατότητα να μου στείλετε τις οδηγίες στα ελληνικά. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή