Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

[EKTAKTO] Αναστολή καταστήματος Etsy / [UPDATE] Etsy shop suspended

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους!

Θα ξεκινήσω λίγο απότομα σήμερα γιατί είμαι πολύ εκνευρισμένη. Θα σας δώσω μια ενημέρωση της ιστορίας για όσες δεν παρακολουθείτε το blog μου από το παρελθόν.

I'll start a little sharp today because I am very upset. I will give an update of the story for those not following my blog from the past.

Πριν 2 χρόνια περίπου αποφάσισα να ανοίξω ένα μαγαζάκι στο πολύ γνωστό για όλους μας Etsy. Το προϊόν που ήθελα να πουλήσω είναι τα παπούτσια που κατασκευάζουν οι γονείς μου με τα ίδια τους τα χέρια, χρησιμοποιώντας ελάχιστα μηχανήματα κι εκεί όπου είναι απαραίτητο. Όλα έβαιναν καλώς, είχα αρκετά views  στα προϊόντα μου μέχρι που 3 μήνες μετά, κάποια κυρία από το προσωπικό αποφάσισε ότι δεν είναι χειροποίητα τα προϊόντα μου και καταλήξαμε στην αναστολή του καταστήματος. Είχα μια διαμάχη μέσω e-mail για την κίνηση αυτή προσπαθώντας να καταλάβω τι συνέβη και μου έκλεισαν το μαγαζί χωρίς κάποια προειδοποίηση. Φυσικά για να μου το ανοίξουν πάλι, έπρεπε να βγάλω ένα σωρό φωτογραφίες των πρώτων υλών, του χώρου κατασκευής, του προσωπικού εν ώρα εργασίας, τιμολόγια κι ένα σωρό τέτοιου είδους πληροφορίες για να τους αποδείξω ότι το προϊόν μου είναι χειροποίητο. Φυσικά δεν ασχολήθηκα με όλα αυτά και τους ξεκαθάρισα ότι δε θα το κάνω κι ότι απαιτούσα να μου επιστρέψουν το ποσό που είχα πληρώσει για τις καταχωρίσεις που είχα πληρώσει εβδομάδες πριν μου κλείσουν το μαγαζί. Το ποσό δεν ήταν μεγάλο, αλλά εκνευρίστηκα με αυτή τη συμπεριφορά. Μου είπαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μου επιστραφούν και τους απάντησα ότι κι από μεριάς μου δεν υπήρχε περίπτωση να τους πληρώσω για τις 3 τελευταίες καταχωρίσεις που έκανα 2 εβδομάδες πριν μου κλείσουν το μαγαζί. Μιλάμε για ποσό των 0.60$, κάτι λιγότερο από μισό ευρώ.

About 2 years ago I decided to open a shop in the very well known to us all Etsy. The product I sell were shoes manufactured by my parents with their own hands, using minimal equipment and where they are needed. All went well, I had enough views on my products until three months later, a lady from the staff decided that my products weren't handmade and I ended up with a suspended store. I had a dispute via e-mail trying to figure out what happened and they closed my shop without any warning. Of course opening the shop again, meant that I had to pull a bunch of pictures of the raw materials, construction area, staff while working, invoices and a host of such information to show them that my product is handmade. Of course I did not deal with all of them and made it clear to them that I won't and that I require to return to me the fees for the listings I had paid weeks before they suspended my shop. The amount was not large, but I got irritated with their behavior. I was told that there was no way to refund me and I told them there was no way to pay them for the last 3 listings I made 2 weeks before they suspended my shop. We are talking about an amount of $ 0.60, slightly less than half a euro.


Η αφορμή για να σας μιλήσω ξανά για όλα αυτά ήταν το σχόλιο της KareBear στο προηγούμενο post που είχα κάνει για αυτή την ιστορία, που η καημένη ασχολήθηκε κιόλας για να αποδείξει ότι είναι χειροποίητα τα προϊόντα της, απαντώντας στο ερωτηματολόγιο με τις ατελείωτες ερωτήσεις που ζητάνε, στέλνοντας φωτογραφίες κι όλα αυτά που δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί τα ζητάνε... Παρ'όλα αυτά, το μαγαζί της βρίσκεται ακόμη σε αναστολή με απάντηση από το προσωπικό του Etsy ότι οι πληροφορίες που τους έστειλε δεν επαρκούν! Θα μας τρελάνουν?!

The motive I had to speak to you again for all this was the comment of KareBear to the previous post I made for this story, she told me that she dealt to prove that her products are handmade, answering the questionnaire with endless questions that askm sending pictures and all that which till today I have not even understand why they ask them... However, her shop is still suspended, and the answer from the staff of Etsy  is that information sent to them is not enough! Will they drive us crazy?!

Αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου, λαμβάνω αυτοματοποιημένο μήνυμα από το Etsy για την οφειλή μου (τα 0.60$). Η απάντησή μου ήταν η εξής:

"Καλησπέρα. Χθες έλαβα e-mail από το Etsy Billing. Εκνευρίστηκα τόσο πολύ. Μου ζητάτε να πληρώσω για 3 καταχωρήσεις οι οποίες δημιουργήθηκαν το Δεκέμβριο του 2011 κι έπειτα, 2 εβδομάδες μετά, η διαχειρίστρια Sara ανέστειλε το κατάστημά μου. Το αποτέλεσμα ήταν ότι κανένας δεν είδε τις καταχωρήσεις. Τα χρήματα δεν είναι πολλά αλλά δεν πρόκειται να πληρώσω για κάτι που δεν πήρα. Γιατί να σας πληρώσω για την υπηρεσία που δεν έλαβα;"

On February I received an e-mail from Etsy Billing for the amount of 0.60$ that I owe. My answer was:

"Hello. Yesterday I received an e-mail from Etsy billing. I was so frustrated. You are asking me to pay for 3 listings that I created on December 2011 and then, 2 weeks later, admin Sara suspended my shop. The results was that nobody saw the listings. Money isn't much but I won't pay for something that I didn't get. Why should I give you money for something that I didn't get?"

Η απάντηση που έλαβα ήταν η εξής:

"Καλησπέρα, Το οφειλόμενο ποσό στο λογαριασμό σας προέκυψε πριν την αναστολή του καταστήματός σας. Όταν οι καταχωρήσεις αφαιρούνται επειδή δεν συμβαδίζουν με τις κατευθυντήριες γραμμές μας, δε χορηγείται αποζημίωση. Ο κάθε πωλητής στο Etsy είναι υπεύθυνος για να διαβάσει τις κατευθυντήριες γραμμές πριν καταχωρήσει τα προϊόντα, και να συμμορφώνεται με αυτές. Εάν έχετε κάποια ερώτηση με το τι μπορεί να καταχωρηθεί, είμαστε ευτυχείς να προσφέρουμε διευκρινήσεις. Παρ'όλα αυτά, εφόσον το προϊόν έχει καταχωρηθεί στο κατάστημά σας, τα τέλη της καταχώρησης δεν επιστέφονται. Αυτό καθορίζεται στους «Όρους Χρήσης», στους οποίους έχετε συμφωνήσει κατά την εγγραφή σας για να πουλήσετε στο Etsy. Εδώ είναι ένας σύνδεσμος με τη σελίδα βοηθείας μας, η οποία περιλαμβάνει τους «Όροι Χρήσης»: http://www.etsy.com/help/article/479
Eliza"

The answer I received was:

"Hello, The overdue amount on your account was accrued prior to your suspension. When listings are removed because they do not meet our selling guidelines, a refund is not provided. Each Etsy seller is responsible for reading through our guidelines before listing, and complying with these. If there are any questions or concerns about what can be listed, we're happy to provide clarification. However, once an item has been listed in your Etsy shop, the listing fees are nonrefundable. This is specified in the 'Terms of Use', which you agreed to when you signed up to sell on Etsy. Here is a link to our help page, which includes the 'Terms of Use': http://www.etsy.com/help/article/479
Eliza"
Δεν παράτησα τα όπλα τόσο εύκολα και συνεχίζω:

"Καλησπέρα Eliza, Είμαι ενήμερη για τους όρους χρήσης και τους έχω διαβάσει πολλές φορές. Το κατάστημά μου αναστάλθηκε χωρίς προειδοποίηση και μέχρι σήμερα κανένας δε μου έδωσε ακριβή απάντηση για το λόγο. Πως θα αισθανόσουν εσύ αν εγώ σου πουλούσα κάτι, εσύ να το πλήρωνες, και να πάρω πίσω το προϊόν που σου πούλησα; Δε ζητάω να μου δώσετε πίσω τα χρήματα τα οποία έχω πληρώσει για τις άλλες καταχωρήσεις, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι δε θα πληρώσω για κάτι το οποίο δεν έχω λάβει. Πιστεύω ότι έχετε μεγάλο θράσος να μου ζητάτε κάτι τέτοιο και μάλιστα μετά από τόσο καιρό! Ευχαριστώ."

I wouldn't give up so easily and I answered:

"Hello Eliza, I am aware of the terms of use and I have read them several times. My shop was suspended without any notification and until today no one gave me the clear reason. How would you feel if I sell you something, you pay it, and I am taking you back the product that I sold you? I am not asking to give me back the money I paid for the other listings, but I ensure you that I won't pay for something that I didn't get. I believe that you have great audacity for asking me something like that, after so many time! Thank you. "

Και αφού κατάλαβε ότι δεν μπορεί να με πείσει, άρχισε να με απειλεί. Καλά διαβάσατε, με απείλησε!

"Καλησπέρα, Εάν δε λάβουμε κάποια πληρωμή από εσάς, θα διατηρήσουμε το δικαίωμά μας να εκμισθώσουμε ένα εξωτερικό γραφείο εισπρακτικού οργανισμού για να μας βοηθήσει να συλλέξουμε την πληρωμή σας."

And once she realized that she cannot convince me, she began to threaten me. That's right, she threatened me!

"Hello, If we do not receive payment from you, we reserve the right to engage a third-party collections agency to help us collect this payment."

Εδώ οφείλω να παραθέσω μια φωτογραφία από τους όρους χρήσης του Etsy..

Here I must quote a photo of Etsy's Terms of Use..


Όπου με λίγα λόγια λέει ότι το Etsy δεν έχει δικαίωμα να δώσει τα στοιχεία μου σε κάποιον τρίτο εξωτερικό οργανισμό χωρίς την πλήρη και ξεκάθαρη συγκατάθεσή μου.

Which explains that:

"Except as provided in Etsy's Privacy Policy Etsy will not sell or disclose your personal information (as defined in the Privacy Policy) to third parties without your explicit consent. Etsy stores and processes Content on computers located in the United States that are protected by physical as well as technological security."

Το τελευταίο μήνυμα που τους έστειλα ήταν το εξής:

"Στην περίπτωση που δώσετε τα προσωπικά μου στοιχεία σε κάποιον τρίτο εξωτερικό εισπρακτικό οργανισμό, θα λάβω νομικά μέτρα εναντίον του Etsy. Και πιστέψτε με, δε θέλετε να ανοίξετε έναν νομικό πόλεμο μαζί μου για 0.60$. Βλέπετε, εμένα δε με απασχολούν τα χρήματα, τα 0.60$ που σας "οφείλω". Με απασχολεί ο τρόπος με τον οποίο μου συμπεριφερθήκατε τότε, και ο τρόπος με τον οποίο μου συμπεριφέρεστε και τώρα και γενικά ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας. Αυτός δεν είναι τρόπος να διαχειρίζεσαι μια επιχείρηση. Κι αυτό είναι που φαίνεται να μην καταλάβατε τότε όταν μου κλείσατε το μαγαζί χωρίς λόγο, και φαίνεται να μην το έχετε καταλάβει μέχρι σήμερα. Επίσης σημειώστε ότι σύμφωνα με τους ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ όρους χρήσης, ΣΑΣ απαγορεύεται να δώσετε τα προσωπικά μου στοιχεία σε εξωτερικούς οργανισμούς χωρίς την πλήρη συγκατάθεσή μου. Ακολουθώντας τους ίδιους δικούς σας κανόνες, αυτό θα ήταν τουλάχιστον άκρως αντιεπαγγελματικό. Να έχετε μια καλή μέρα και καλή τύχη στο να συλλέξετε τα 0.60$ που σας οφείλω."

The last message that I sent them was:

"In case you provide my personal information to a third party collection agency, I will take legal action against Etsy. And believe me, you don't want to open a legal war with me for $0,60. You see, for me it's not about money, the $0,60 I "owe". It's about the way you treated me then, the way you're treating me now and generally the way you treat your costumers. That's not a way of doing business. And that's something that you didn't seem to get back then when you suspended my shop without a reason, and you still seem not to get it. Also note that according to YOUR terms of use, YOU are forbidden to give my personal information to any third parties without my explicit consent. Following your own rules, it's at least highly unprofessional. Have a nice day and good luck collecting my $0.60."

Από τότε περιμένω ανυπόμονα την απάντησή τους, αλλά άδικα... Τα μόνα μηνύματα που λαμβάνω πλέον από το Etsy, είναι αυτά για το ληξιπρόθεσμο ποσό που τους οφείλω. Τι να πω... Ναι, υπάρχουν άτομα που βγάζουν αρκετά χρήματα από το Etsy. Μάλλον το Etsy δεν έχει προλάβει ακόμη να ασχοληθεί μαζί τους. Για μένα είναι μια κλίκα όπου οι διαχειριστές προωθούν τους φίλους τους και κλείνουν ανταγωνιστικά καταστήματα με το έτσι θέλω. Ή μάλλον με το Etsy θέλω!! Σας εύχομαι καλή συνέχεια και ευχαριστώ θερμά όλους όσους διάβασαν από την αρχή την ιστορία και δε βαρέθηκαν να διαβάσουν όοοοολο αυτό το κατεβατό!!!

Since then I'm waiting eagerly for their response, but it is disapointed.. The only messages that I receive are from Etsy Billing, for the overdue amount. What more can I say? Yes, there are some people who may make enough money from selling to Etsy. But maybe this is because Etsy has not had yet dealed with them. For me Etsy is a clicque, a ghetto, where Etsy admins promote their friends and they suspend shops that compete with their friends' shops. I wish to you all to have a good day anf I would like to thank all of you that read the story from the beginning!

Σας φιλώ γλυκά, / Sweet kisses,
Βιβή / Vivi

xoxoxo

9 σχόλια:

  1. Horrible story, I'm really sorry you've had to go through this. I can only imagine how frustrating it must have been to get no answers or evidence whatsoever about WHY your shop was suspended in the first place. Very unprofessional behaviour from them.
    I would be upset as you are, but try to move on and find more satisfying (and professional) markets...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wow..This makes me want to delete my shop! I've had Etsy try to remove my shop because "it didn't follow the rules". Why are the thousands of other shops allowed to keep theirs? Etsy just doesn't make sense sometimes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hi

    etsy revoked my account for no Reason i have asked but i never received Reply
    i was member of etsy from 2012 they blocked my account 7 days ago

    i earned 100 of 100% feedback from my customers i was selling all handmade vintage rugs :( now i don't know what to do any suggest?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως για τα προϊόντα τα οποία φτιάχνω αυτό το διάστημα θα προτιμήσω μια ελληνική πλατφόρμα η οποία έχει βγει και είναι αρκετά αξιόλογη. Δεν την αναφέρω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα grCitizen! Θα μπορούσες να την αναφέρεις την ελληνική πλατφόρμα επειδή πολύ από εμάς ψαχνόμαστε και δεν ξέρουμε προς τα που να βαδίσουμε...μέχρι τώρα σκεφτόμουν το Etsy αλλά τώρα αλλάζουν τα πράγματα μετά που διάβασα όλα αυτά. Ευχαριστώ Μαρία

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Βιβή! Είναι κρίμα που πέρασες όλα αυτά! Στεναχωριέμαι για τέτοια πράγματα γιατί ο καθένας που θέλει να κάνει κάτι για τον εαυτό του δεν μπορεί αφού υπάρχουν τέτοια εμπόδια. Ελπίζω να ξέπλεξες τώρα με το όλο θέμα. Θέλω κι εγώ να αρχίσω να πουλάω πλεκτά που φτιάχνω και δεν ξέρω ποιο σαιτ είναι έμπιστο. Ευχαριστώ για το όσα έγγραψες γιατί το etsy ήταν από της πρώτες επιλογές μου. Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Μαρία μου είναι ένα όνειρο απατηλό. Κάνε μια γρήγορη αναζήτηση στο φίλο μας το Google και σίγουρα θα βρεις πολλές εναλλακτικές για να προωθήσεις τα προϊόντα σου! Εγώ τα έχω ψιλοπαρατήσει και πλέον ό,τι δημιουργώ το κάνω για τον εαυτό μου και για πρόσωπα που εκτιμώ. Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ, αν και όπως λες προς το παρόν φτιάχνω πράγματα για δικούς μου ανθρώπους, θα ήθελα κάποια στιγμή να πουλάω στο ίντερνετ. Ψάχνομαι ακόμα.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα! Διάβασα το άρθρο στην προσπάθεια μου να βρω πληροφορίες για το Etsy στα Ελληνικά. Να σε ενημερώσω ότι οι όροι χρήσης έχουν αλλάξει και προϊόντα σαν τα παπούτσια των γονιών σου μπορούν πλέον να πουληθούν... Βέβαια το κατανοώ αν δεν θέλεις να ασχοληθείς ξανά με το Etsy..
    Κυριακή
    Cocoisplanning.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή