Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πατουσο... ιστορίες! / Paw... stories!

Καλησπέρα!

Την προηγούμενη εβδομάδα, χαζεύοντας για πατρόν για πλεχτά σκουλαρίκια, έπεσα σε αυτό το σχέδιο, το οποίο φυσικά μου πήρε το μυαλό! Είναι εύκολο, γρήγορο και ξεχωριστό! Και το καλύτερο; Η κοπελιά που έγραψε το σχέδιο επιτρέπει να πουλήσεις τα σκουλαρίκια που θα φτιάξεις! Και να τι έφτιαξα εγώ για να τα χαίρονται τα αυτάκια μου!

Last week, looking for patterns for crocheted earrings, I stumbled on this pattern, which of course got my mind! It's easy, fast and unique! And the best of all? The girl who wrote the pattern allows you to sell the earrings you will make! And here is what I made for myself!




Αλλά δε μου ήταν αρκετό, δε μου έφτανε... Έπρεπε να το ταιριάξω οπωσδήποτε με κάποιο κρεμαστό στο λαιμό! Αλλά το συγκεκριμένο πατρόν δε θα δείχνει τόσο ωραίο σε μεγαλύτερο μέγεθος... Οπότε αποφάσισα να γράψω το δικό μου πατρόν! 

But this wasn't enough, I wanted more... I had to pair my earrings in anyway with a pendant for my neck! But this pattern will not look so nice in a bigger size... So I decided to write my own pattern!


Η διαδικασία δε με δυσκόλεψε καθόλου! Όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, σχεδίασα στο περίπου αυτό που ήθελα να δημιουργήσω, και στη συνέχεια ακολούθησαν οι δοκιμές!

The process wasn't difficult at all! As you can see in the picture above, I designed what I wanted to create (sort of..), and then the crocheting trials followed!


Εάν θέλω να είμαι ευγενική με τον εαυτό μου, θα έλεγα πως η πρώτη προσπάθεια ήταν...... πολλά υποσχόμενη! Δεν ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα αλλά δε μου άρεσε καθόλου! Ακολούθησαν κάποιες μικροδιορθωσούλες και το τελικό αποτέλεσμα ήταν απλά φανταστικό!

If I want to be gentle with myself, I would say that the first attempt was...... a lot promising! It was not exactly what I wanted but I did not like at all! After that, some minor corrections followed and the final result was just fantastic! 


Εεε;;; Δεν είναι τέλειο!;!;! Και φυσικά θα μοιραστώ μαζί σας το πατρόν αλλά θα με συγχωρέσετε για σήμερα.. Είναι αργά και θέλω να κοιμηθώ! Αύριο όμως το απογευματάκι να περιμένετε το post με αναλυτικότατες οδηγίες!

Huh??? Isn't that perfect!?!?! And of course I'll share with you the pattern but please forgive me for today... It's late and I want to sleep! But tomorrow afternoon wait for the post with very detailed instructions!

Καλό βράδυ!

Good night!

Kisses,
Vivi
xoxoxo

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου